onsdag 1. juni 2011

Onsdag og snart langhelg på snuppene.

Nå er det snart helg, ja helg :O i dag når jeg henter snuppene i barnehagen tar di helg, stengt i bhg i morgen og fredag men blir da godt å ha di hjemme og. i morgen ser det ut som vi skal finne på noe sammen med Leonore og Cecilie det blir kjekt.
I går kjøpte jeg meg en ny tlf det var digg, har sikkla etter den tlf en bra stund og nå ligger den på stuebordet :D

Eli snuppa og Mari snuppa har det helt supert og koser seg vær dag og gleder seg vær dag til og gå i barnehagen da er det ekstra gøy og hente di da di stråler opp som noen solèr begge 2 og vil hjem, kan ikke komme fort nok ut døra i barnehagen :)

nå skal jeg straks ta turen til Kiwi Kiwi og handle mat og div, handler inn nå så trengs det ikke mere handling før neste uke. kjekt og få handla det som trengs uten snuppeluppene da går handlinga så mye fortere, jentene er ikke noe problem og ha med seg på butikken sånn egentlig men  da tar det ekstra tid da di vil trille små vognene og helst få pakke alt som er mulig oppi vognene..

får finne på noe til middag i dag, i morgen tenker jeg det blir fisk til middag med potet og grønsaker, i helga blir det i alle fall taco JENTENE elsker det, hadd ikke trodd di skulle like det. kansje hjemme laga pizza i dag og noe annet godt og spise, får se ka det blir til når jg kommer på butikken.

ha en super flott dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar