fredag 20. mai 2011

Bloggelysten litt i bånn

Akkurat nå om dagene er blogge lysten egentlig lik 0 føler ikke noen steder at jeg har lyst og skrive om noe som helts..

i morgen kommer det en familie hit og skal se på den vakre basson tviilingvognen så jeg håper di skal ha, om den blir kjøpt blir det bestillt nye bilstoler til snuppene og det skal bli litt godt og få di rett vei i bilen, nå sitter di bakovervend og JA jeg vet at di sitter tryggest den veien i bilen men med 2 stk bilsyke jenter orker jeg rett og slett ikke, da er det bedre og sitte rett vei og kansje slippe den spyinga i bilen. stolene som skal kjøpes er stolen som kan ses på denne linken http://www.choppi.no/barneutstyr-1/barneseter/disney/barnesete-disney-racer-sp-princess-9-36-kg som bildet vises er det 5 punk sele selv om stolen er forovervendt og det syns jeg er supert. ellers har jentene det helt super fantastisk, di koser seg om dagene og skravla går i ett hele tiden.
om vogna blir solgt i morgen blir det sverige tur på søndag for og shoppe litt mat, skyllemidler,vaskemidler ect og ikke minst RØYK kan jo ikke dra til sverige uten og kjøpe røyk... ellers er det bestemt at jeg og en venninne skal ut og reise i sommer med di søte barna våre og da kan det hende at turen går til mallorca... nå skal jeg snart tusle i seng og sove noen timer kjenner jeg er passe trøtt nu...
ha en fin fin fredags kveld alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar